Współczesne opakowania i etykiety powstają z coraz większą troską i zaangażowaniem. Nie tylko chronią przed uszkodzeniem produktu, ale pozwalają też przykuwać uwagę i wzbudzić chęć posiadania.
Lead magnet to praktyka, która pomoże Ci w generowaniu bazy kontaktowej potencjalnych klientów. Poniżej znajdziesz kompleksowy poradnik, na bazie którego możesz zacząć działać od zaraz!
Remarketing to prosty sposób na zakorzenienie się w pamięci klienta i przypomnienie o tym, co jesteś w stanie mu zaoferować. Zawsze dotrzesz do tych osób, które już odwiedziły Twoją stronę.
Opakowanie pełni nie tylko rolę zabezpieczającą - może być także akceleratorem sprzedaży. Jeśli zastanawiasz się jak zwiększyć obroty i sprzedaż dzięki opakowaniu - zapraszamy do lektury!
Czym jest landing page? Jaka jest jego rola w zmonetyzowaniu odwiedzin internautów? Jeśli zastanawiasz się jak poprawić konwersję - poniżej znajdziesz przegląd sprawdzonych taktyk do wdrożenia na już!
Proces tworzenia logo jest bardzo złożony. Aby osiągnąć optymalny efekt końcowy, należy zwrócić uwagę na wiele istotnych spraw. Wyjaśniamy z jakich elementów powinno składać się logo.
W polskich firmach nadal wiele zadań marketingowych opartych jest na pracy człowieka. Ręcznie wysyłamy mailing czy ustawiamy kampanie social media. W efekcie pracujemy wolniej i mniej efektywnie.