Myślisz, że robiąc zakupy zawsze kierujemy się rozumiem i racjonalnymi kryteriami wyboru? Mylisz się. Legendarni Al Ries i Jack Trout w swoich 22 prawach marketingu na czwartym miejscu umieścili zasadę, że MARKETING TO NIE WALKA NA WYROBY, TO WALKA NA PERCEPCJĘ. Decyzję o zakupach najczęściej podejmujemy oczami, pod wpływem impulsu i emocji.
Właśnie dlatego opakowania Twoich produktów muszą wyróżniać się na półkach i w sklepach internetowych, by przyciągnąć wzrok klienta. Tylko wtedy możesz mieć nadzieję, że po niego sięgnie.
A to dopiero początek jego drogi…
Badania pokazują, że ponad 70% decyzji zakupowych podejmujemy bezpośrednio w sklepie i zabiera nam to średnio 12 sekund.Masz tylko jeden moment, by zainteresować klienta tym, co sprzedajesz.
Co zrobisz? Możesz machnąć ręką i odpuścić. Wtedy wszyscy będą omijać Twoje produkty szerokim łukiem. Możesz zatroszczyć się o opakowanie, które będzie krzyczeć: „Weź mnie sobą”. I nie chodzi tylko o kontrastowe kolory, wyraziste wzornictwo czy nowoczesny font. Opakowanie to cichy sprzedawca i pierwsza reklama Twojego produktu. Dołożymy wszelkich starań, by skutecznie wywiązywało się ze swojej roli.
Nikogo nie stać na marnotrawienie zasobów i wizerunkowe strzały w kolano. Ciebie również. Doskonale o tym wiemy.
Dlatego wykorzystamy dostępne środki, technologię, wiedzę i kompetencje całego zespołu, by zaprojektować i stworzyć unikatowe opakowania, które będą emanować tym, co Twoja marka chce dać światu.
Nieważne, jak wygórowane i skomplikowane będziesz miał wymagania wobec swojego produktu, my skonstruujemy dla niego takie opakowanie, któremu trudno będzie się oprzeć.
Dysponujemy najnowszym oprogramowaniem i narzędziami do konstrukcji opakowań. Naszą tajną bronią jest wiedza, doświadczenie i kreatywność, dzięki którym jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej skomplikowane wizje opakowań jednostkowych i zbiorczych.
Zanim wypuścisz swój produkt wiele razy testujesz go, robisz próby jakościowe i wizualne. Tak samo powinno być także z opakowaniami. Zapewne chcesz wiedzieć, jak będzie prezentować się Twoje opakowanie na sklepowej półce przed wyprodukowaniem. Jeśli zechcesz, do projektu graficznego przygotujemy także profesjonalną wizualizację 3D.
Gotowy render może posłużyć potem jako forma promocji na firmowej stronie internetowej, w mediach społecznościowych czy branżowych targach. Możesz liczyć na nasze wsparcie od konceptu aż po efekt finalny. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Nie wypada sądzić książki po okładce, a człowieka po stroju, jednak to właśnie opakowanie – jego jakość i atrakcyjność – najczęściej decyduje o tym, czy klient zaufa Twojej firmie, a produkt zapadnie mu w pamięć.
Tak już skonstruowani jesteśmy, że częściej sięgniemy po „lepsze opakowanie” niż „lepszy produkt”. A gdyby tak móc zaoferować klientowi jedno i drugie? Ty zadbasz o jakość produktu. My zajmiemy się resztą. Dosłownie.